Przejsciowka USB2.0->Firewire

Autor: Stefek Borkowski (stefek_at_killspam.edu)
Data: Fri 23 Jan 2004 - 14:50:09 MET

Witam.
Mam problem z zewnetrzna kieszenia do dysku (IDE) na USB2.0, a wlasciwie z
laptopem, w ktorym mam jedynie wejscia na USB1.1. Kupilem karte PCMCIA z
obsluga USB2.0, ale nie wspolpracuje z moim laptopem. Probowalem juz roznych
modeli, ale to beznadziejne...
Widzialem gdzies w necie (przynajmniej tak mi sie wydaje) przejsciowki
USB2.0 -> Firewire. Czy rzeczywiscie mozna takie cudo u nas dostac i przede
wszystkim, czy rozwiazaloby to moj problem, bo wejscie na firewire w
laptopie na szczescie mam. A wiec transmisja z kieszeni szlaby przez kabel
USB2.0 -> magiczna przejsciowka -> firewire (laptop).
Dzieki za wszelkie sugestie. Pozdrawiam.
Stefek