klopot !

Autor: SzymaneK (marcin_at_wr.home.pl)
Data: Fri 23 Jan 2004 - 13:57:46 MET

Wybaczcie mi jezeli okaze sie ze to NTG lub niedajboze jakis inny
przypadek naruszenia FAQ ale nie zagladam tu czesto a jestem w potrzebie .

Mamm plyet gl asus a7v600 klocka kolo 1.7 durona grafike gf 4 5700 (czy
jakos tak), ddr 256 i mam problem tzn nie ja tylko dzieciak mojego
znajomego wszystko niby jest ok ale jak przychodzi mu do grania np w
gta3 czy jakies inne tego typu gierki to obraz zachowuje sie conajmniej
niestosownie jak na taka konfiguracje poniewaz strasznie zrywa zacina
sie nie wspomne juz o tym ze sama grafika traci swoj wyrac tekstury
rozmywaja sie i powstaja "sciany" w miejscach "dziwnych" np na srodku
ulicy.

Nie wiem co to moze byc zlozylem juz kilka kompow w z zadnym nie mialem
takich problemow moze zgubila mnie moja rutyna a moze jednak brak
doswiadczenia prosze pomozcie bo sam juz nie wiem co z tym zrobic?

z gory dzieki SzymaneK