Re: Zakup drukarki

Autor: Robert_ (robi66_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 23 Jan 2004 - 13:16:30 MET

> Mam zamiar kupić dziecku drukarkę. Szczerze pisząc troche
wypadłem z obiegu
> i nie za bardzo się orientuję co dobre i tanie. Poradźcie
co kupić. Myślę o
> atramentówce ale nie za drogiej tak do 500 zł no i taniej
w obsłudze ( nie
> chcę, żeby potem tusz kosztował połowę ceny urządzenia).
dobrze by było
> gdyby naboje czarny i kolorowe były osbno (nie w jednym
cartidge-u).

..akurat kupilem Epsona C43 ale za te 500 to pewnie cos
lepszego kupisz. Wiem natomiast ze komplet wkladow
alternatywnych to za 50 zetow mozna kupic. HP w przypadku
ekonomicznego uzytkowania to chyba tylko zabawa ze
strzykawkami. Co ciekawe to powiem ze akurat tego Epsona
polecil mi serwis HP twierdzac ze maja na nie mniej
reklamacji niz na HP z seri 35xx i 34xx czyli te tzw
chlebaczki. Do tej pory mialem taniego Lexmarka z23 i
niestety ale ceny materialow sa obledne a do tego mechanizm
strasznie glosno pracuje. Wymienilem drukarke jak wklady po
kilku napelnieniach przestaly drukowac bo zakup nowych byl
nieoplacalny.

Pozdrofka
Robert