Re: Synchronizacja w nowym monitorze Iiyama HM704UTc

Autor: stefe (stefe_at_wpKASUJTO.pl)
Data: Fri 23 Jan 2004 - 11:31:39 MET

Dnia 2004-01-23 11:24, visitor123_at_poczta.onet.pl napisał(a):
> Musze sie przyznac, ze generalnie nie jestem zadowolony z ostrosci...
> Egzemplarz pierwszy tego monitora (zwrocony) to byla tragedia, drugi (obecny)
> niby ok, ale sporo mu brak do 17' SONY E230, ktorego uzywam w pracy.

Moze trafiles na jakas dziwna serie?
Pare lat temu trafilem tak na NECa... trzy sztuki po kolei do wymiany,
uszkodzony kineskop.
I jakos zostal mi uraz do tej firmy, chciaz duzo znajomych ma takie
monitory i jest oki.

Ta iiyame mam w jednym komputerze i brat ma tez... pare miesiecy dluzej
nawet i obraz bardzo ladny na obu.

--
Pozdrawiam *stefe*
*GG* 1343214 *ICQ* 153770834