Re: Zakres obowiązków - opieka informatyczna

Autor: Piotr Trociński (wytnij.muppet_at_pertus.com.USUN_TO.pl)
Data: Fri 23 Jan 2004 - 08:06:29 MET

Lojalke niech przygotuje ten spec co to wymyslil ten piekny zapis do umowy, a pozniej kadrowa niech sie przejdzie po ludziach albo przy okazji rozdawania pitow czy tez kwitkow wyplaty da do podpisania jak jej sie lazic nie chce.
A czyszczenie to niech przeprowadzi ktos z urzedu, chociaz tutaj widze ze bedzie musial to zrobic pan Szymon. Ja bym zaznaczyl, ze za taka akcje dodatkowa oplata sie nalezy, nie wiem 20-30 PLN/kompa...

Piotr Trocinski