Re: wybor zasilacza

Autor: TomaSz. (coregatabs_at_WYTNIJTOo2.pl)
Data: Fri 23 Jan 2004 - 07:41:29 MET

> dajcie jakieś konkretne typy na
> zasilke w cenie do 100 zł.

strona www.huntkey.pl
a to cena w jednym z wrocławiskich sklepów
http://www.proline.com.pl/shop.php?prodid=48554e544b45595f425033303030

"Jest to najcichszy z naszych zasilaczy, nowa konstrukcja wentylatora,
umożliwiła nam stworzenie niemal bezszelestnie pracującego zasilacza.
Dodatkowym plusem jest możliwość podłączenia do niego monitora, oraz dwa
złącza Serial ATA. Podobnie jak inne nasze produkty, zasilacz BS3000 posiada
3 lata gwarancji.

Napięcie: Prąd:
+3.3V 20A
+5V 28A
+12V 16A "

Sam się nad nim zastanawiałem, ale ostatecznie kupiłem Chieftec'a 360W (za
nieco więcej niż 100 zł niestety)

--
TomaSz.