Re: Standardowa Konfiguracja...

Autor: Kobi (kobi_7_7_7_at_go2.pl)
Data: Fri 23 Jan 2004 - 02:07:28 MET

Użytkownik "marcus075" <znghhf075_at_ky.jc.cy> napisał w wiadomości
> Na obywatelu "Kobi" <kobi_7_7_7_at_go2.pl> oskarżonym w sprawie
> news:buoco7$dgj$1_at_nemesis.news.tpi.pl MO wymusiło następujące
> zeznania...
>
> wiesz kolego... looknij na mój sig i powiniem jeszcze tam dopisać:
> Codegen 300W... a z tego co piszesz to wynika, ze zasiłka moja nie ma
> prawa ciągnąć tego sprzętu... 'pier... hipolicie'- Kaiera Nikosia
> Dyzmy.
Powinieneś dopisać - ale chyba trochę wstyd ;) - nikt nie powiedział, że
zasilacz Codegen/Tracer 300W nie pociągnie takiego sprzętu - to są
graniczne wartości maksymalnego poboru prądu i zazwyczaj takiego poboru
komputer nigdy nie osiąga. Aczkolwiek dobrzeby było chyba mieć odrobinę
zapasu. Sam znam ponad 20 przypadków niewydolenia zasilaczy pokroju
Codegen-a 300W. Ba.. znam nawet takie przy których zasilacz po
podłączeniu do wymagającego sprzętu po prostu podziękował. A obecnie
faktem jest.. składa się komputery oparte o superszybkie procesory..
prądożerne karty grafiki.. szybkie dyski i wymagające płyty główne i ten
drogi sprzęt podłącza do Codegen-a 300W. Dla mnie ROTFL. A szary
użytkownik nie ma pojęcia o tym, że siedzi na beczce prochu. Jedyne na
co ma wpływ przy kupnie obudowy to - wizualny wygląd - która
ładniejsza... porażka..

Kobi

--
*** Epox 8RDA3I / Duron 800_at_1000MHz 125MHz FSB @ 1.75V ***
** TwinMOS 256MB 333MHz 6-2-2-2 / Chieftec HPC-360-202 ***