Re: ale jaja [OT][NTG]

Autor: lazik_s (spamtrap_s_kizal_at_gazeta.pl)
Data: Fri 23 Jan 2004 - 01:15:28 MET

 Witam wszystkich grupowiczów pl.comp.pecet!!!

Pewnego dnia, a było to w czwartek wieczorem, Andre napisałeś na
pl.comp.pecet coś takiego:
> a jak wyglada instalacja tego drugiego?

Drugiego tzn Hamstera?

> to kilka programow ktore trzeba zainstalowac?

Kilka tzn 2 (Hamster + TheBat)

> mnie raczej chodzilo o przylaczenie bezposrednio do the bata.

Hamster nie przeszkadza w niczym a wręcz pomaga. Może to zabrzmi dla
laika odstraszająco, ale Hamster to lokalny serwer news. Obsługuje
także pocztę. Co do ogólnej zależności to wiadomo stosuje się
odpowiednie narzędzie które "przekonwertuje" news na normalną pocztę i
w tym pomaga MyGate czy Hamster. Powód = brak obsługi NNTP. Co do
Hamstera to możesz go nawet z OE używać. Co otrzymujesz to np dowolna
konfiguracja nagłówków, zmiana niepoprawnego delimitera, zmiana
znacznika cytowania, KF po nagłówkach (np Temacie - nie ściągasz
poczty/newsów niepotrzebnych - oszczędzasz czas i kasę), mechanizm
score (np do automatycznego kolorowania najciekawszych wiadomości -
kolorujesz np po References, mid, Subject itd), obsługa Cancela,
Supersedesa, FUP, można ściągać pocztę z wielu serwerów, wysyłać przez
określony na określone grupy, dowolnie modyfikować FQDN w zależności
od np rodzaju grupy, konwertować do odpowiedniego kodowania itd. To w
skrócie można zrobić za pomocą właśnie Hamstera+gUtils i TB. Co do
+ Hamstera to można powiedzieć że jest b.dobrym rozwiązaniem jeżeli
posiadasz sieć lokalną. Nie trzeba ściągać dwa razy tych samych
wiadomości,newsów.

ps gUtils to jest skrypt do Hamstera, który rewelacyjnie pasuje do TB

--
Pozdrowienia,
 lazik_s    mailto:nick_at_poczta.gazeta.pl -- PGP KEY ID:0x4BF8D316 --