Re: odzyskanie plików z dysku na NTFS-ie.

Autor: Michal Kawecki (kkwinto_at_o2.px)
Data: Fri 23 Jan 2004 - 01:25:40 MET

Użytkownik <maarleWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Proszę o pomoc. Był sobie dysk na którym zainstalowano WINXP (NTFS).
> Niestety padł system (wcięło plik o nazwie NTOSKRNL.EXE), system
> podczas uruchamiania samoczynnie się restartuje (następuje pętla).
> Nie pomogło żadne naprawianie systemu, nadpisywanie w/w pliku.
> Kompletna porażka. Niestety na tym dysku jest kilkanaście plików,
> które koniecznie chcę odzyskać. Jak to zrobić?? Podpięcie dysku pod
> innego kompa z WINXP nic nie pomaga. Pliki na uszkodzonym dysku
> znajdowały się w katalogach zarządzanych przez administratora. Po
> [...]

Brak dostępu do pliku ntoskrnl.exe niekoniecznie oznacza, że padł ten
plik, a tylko że system nie może do odnaleźć. Powodem może być np.
niezgodność ścieżek w Boot.ini z bieżącą konfiguracją dysków. Może się
tak zdarzyć np. po przełączeniu dysku na inny kanał kontrolera dysków.
Przeczytaj sobie ten artykuł:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q124550. A tak
na marginesie, to na drugi raz - zamiast szarpać się na ślepo z naprawą
systemu, zacznij od przeszukania bazy wiedzy Microsoftu ;-).

P.S. Edycja Boot.ini spod DOS-a: EditBINI
http://www.terabyteunlimited.com, dział freeware.

--
M.
/odpowiadając zmień px na pl/