Re: wybor zasilacza

Autor: Kokopiko (kokopiko_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 23 Jan 2004 - 00:06:01 MET

> Tia i zamieni siekierke na kijek, takie porady to dla najwiekszego wroga
sa
> dobre.

Mam takiego Megabajta 350W i jest spoko.
Zarzucałem wszelkie mozliwe Prime`y Torture`y, chodzi 24h i jest
bezawaryjnie.
Mozliwe sie poziom bezpieczenstwa jest nizszy niz z zasilaczem Chiefteca ale
wsyztskie napiecia daje bardzo dokładnie.
Nie obciazałem go jeszcze 8 dyskami twardymi ale nigdy nie bede tyle
potrzebował.
Póki co polecam. Kosztował wraz z nowa bardzo IMHO dobrą obudową 130zł.

NO I SIE POSYPAŁO.