Re: TV tuner - nikt nie ma?

Autor: Shadow (szadowski_m_at_op.pl)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 23:12:15 MET

Użytkownik piotr napisał:
> Witam.
> Ma ktoś tuner KWorld Mpeg TV Studio na CX23883?, jak sie spisuje, czy są
> problemy - jeśli tak to jakie? Podobno ten tuner też ma 10-bitowy przetwornik i
> polskie oprogramowanie.

Witam rowniez
Ja mam co prawda PixelView PlayTV HD, tez na chipie Conexanta ale
CX23881 (nie mam pojecia czym sie rozni od 23883). Szczerze powiem ze
nie jestem zadowolony z tej karty, chociaz jakosc obrazu jest wedlug
mnie lepsza od tego, ktory mozna uzyskac na kartach bt8x8. Spory problem
jest z oprogramowaniem do niej. Przetestowalem kilka programow (TV) i
najlepszy okazal sie DScaler, w miare dobrze sprawowal sie rowniez
ChrisTV. (oprogramowanie dolaczone do karty jest moim zdaniem nic nie
warte). No i nie rozkodujesz na tej karcie c+. Programow do obslugi
radia jest chyba jeszcze mniej, ale nie szukalem za bardzo, bo
wystarczala mi obsluga z programu dolaczonego do karty. Tym co
zdecydowalo, ze chce sie pozbyc tej karty byla przesiadka na linuxa.
Praktycznie nie da sie jej uruchomic w tym systemie (sterowniki sa w
baaaardzo wczesnym stadium rozwoju). Dzisiaj wzialbym chyba karte oparta
na chipsecie Philipsa SAA7134 (albo cos podobnego, nie pamietam) np.
FlyVideo3000.

PS. moze chce ktos kupic PixelView PlayTV HD ??

--
Pozdrawiam,
Shadow