karta ISA w komputerze bez złącza ISA?

Autor: Tomek (c6_at_wp.pl)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 21:55:16 MET

Witam!
Ostatnio stałem się nabywcą skanera Mustek 12000SP, który działa poprzez
interfejs SCSI. Niestety dołączona karta wymaga portu ISA, a ja takiego na
mojej płycie nie posiadam. W związku z tym chciałbym się poradzić ekspertów:
1. Czy istnieją adaptery ISA podłączane do PCI? Tzn. karty rozszerzeń
podłączane do PCI posiadające złącze ISA?
2. Czy skaner taki będzie działał na kontrolerze SCSI i jaki wybrać żeby
było tanio?
3. Czy jest może jakieś inne rozwiązanie?

Pozdrawiam
Tomek