Re: iiyama LM704UT - 1024x768@85Hz???

Autor: Tomasz Nowicki (tomnowik.usun_at_polbox.pl)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 20:48:35 MET

"Ali Gator" <aligaator_at_interia.pl> wrote in message

> Użytkownik "Tomasz Nowicki" <tomnowik.usun_at_polbox.pl> napisał w wiadomości
>
> Zainstaluj najnowsze divery ZE STRONY MATROXA.

> Podejście niezłe, dopóki nie trafisz w końcu na kogoś takiego jak ja.

Nie myśl, że olewam sprawę - gdyby tak było, to bym nie pytał. Jeśli klient
się będzie skarżył, że nie może uzyskać 85Hz, to proszę bardzo - mam
obowiązek pomóc i chętnie pomogę. Ale jeśli będzie szczęśliwy przy 75Hz - to
po co mam robić szum - pomyśli, że mu kit wcisnąłem, albo co :). W sumie ta
para karta-monitor pracuje bardzo ładnie, ja co prawda przyzwyczaiłem się do
jakości eizo, więc widzę pewne różnice, ale ilu klientów dopomina się o
przestawienie domyślnego trybu 800x600_at_75 na lepszy? Ja kilka razy w ramach
serwisu ustawiałem normalne parametry, to mi większość użytkowników kazała
zmieniać na stare.

T.