Re: problem

Autor: slavs (slavs.no.spamm_at_poczta.fm)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 20:29:49 MET

hej!

napisz jeszcze jaka masz windoze.ja podobnie kiedys mialem w win98. okazalo
sie ze nie taki byl driver, jaki chcaila sobie wybrac windoza (pomimo ze nie
bylo zadnych konfliktow). sprobuj zainstalowac drivery di via'97, ktore w
nazwie maja WDM, czy cos takiego. mi po tym wszystko przeszlo i bylo ok.
napisz czy pomoglo

pozdro
Slawek