zwisy systemu

Autor: Dominik (domik_at_NOSPAMpf.pl)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 20:28:39 MET

hej!
mam spory klopot...
od jakiegos czasu notorycznie wiesza mi sie system (Win 98SE)
dzieje sie to z reguly przy uzytkowaniu internetu (najczesciej przy
uzytkowaniu IE 6.0 aczkolwiek ostatnio takze na mIRC)
poczatkowo podejrzewalem wlasnie przegladarke wiec w koncu zrobilem format
c: (inaczej IE 6.0 nie mozna bylo wywalic) aby sie jej pozbyc a takze
odswiezyc troche Windows strasznie juz zapchany roznym badziewiem

niestety po przeinstalowaniu systemu instalka Neostrady znowu wcisnela mi IE
6.0 (bez mozliwosci odinstalowania :{ - mam tylko opcje napraw i dodaj
skladnik :})
system znowu sie wiesza choc troche rzadziej

wyglada to tak ze w pewnym momencie wszytko zamiera i najczesciej takze mysz
nie chce sie poruszac (klawisze Ctrl+Alt+Del nie dzialaja)

podejrzewalem sterowniki karty graficznej (wymienilem na swieze),
przegladarke (ale takze po instalce Netscape 7.1 - calkiem mila dla oka i
szybka - ona rowniez sie wieszala)
teraz mysle juz o chlodzeniu komputera (temperatura na procesorze to circa
52-55 stopni)
moze klopoty z RAMem ? (mam jednak firmowe Kingston)

pomozecie?

Dominik