Re: Szkola Policealna

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 19:48:22 MET

"Marcin" <no-one_at_n-spam.com> wrote:

> Wedlug mnie grupa pl.comp.pecet nie jest
> dobra grupa do takich dyskusji.

Dokladnie.

> Jak spojrzec na posty to czesto pojawia sie problem
> podkrecania procesora, wyboru chipsetu na plycie
> glownej itd. itp. Moze (ale nie musi) to oznaczac, ze tak sobie
> autor watku wyobraza studia informatyczne.

> Sam niedawno konczylem informatyke i jeszcze pamietam,

I czym sie teraz zajmujesz?

> ze na pierwszym roku calkiem sporo ludzi chcialo
> sie zajmowac PC a trzeba bylo sie uczyc matmy, fizyki.
> Czesc rozczarowanych odeszla po I semestrze, czesc po II.
> I dla nich byl to raczej czas zmarnowany.

Czasem dlugo sie szuka celu :)

> Czy moglbys ewentualnie podac czym chcialbys sie zajmowac?

Administracja/zarzadzanie strukturami informatycznymi, bezpieczensto.
Zobaczymy jeszcze jak sie potoczy kariera :) Narazie pracuje wlasnie jako
powiedzmy taki helpdesk plus wdrozenia, sieci bez przewodowe.

> Powodzenia w sesji! (chyba to taki czas).

Nie dziekuje :) Czas dobry bo jak narazie celuje w brak poprawek :>

--
Krzysiek Szczepanek
"Taken by surprise stigmatized by the things I've seen with my own eyes,