Re: BIOS check sum error - nie znalalem odpowiedzi a googlu ;)

Autor: Tomasz Potega (shadow_at_manta.univ.gda.pl)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 19:22:25 MET

Tomek Banach <tbanan_at_poczta.onet.pl> wrote:
> moglbys cos wiecej na ten temat napisac ?
> narazie sprawy nie ruszylem bo kombinuje zastepcze czesci do testow.

ta moja uwaga to bardziej do odpowiedzi jednego z przedpiszcow:
BIOS ROM checksum error to blad oznaczajacy wystapienie problemow
podczas sprawdzania obrazu *biosu*, nie pamieci CMOS.
dlaczego tak sie dzieje? nie sadze, by akurat kosc byla walnieta,
moze pamiec jest niedocisnieta lub cos w ten desen?

pozdrawiam,
shadow