Re: HELP! HP bandyci!

Autor: Paweł Starzyński (pawel_at_NOSPAMstarzynski.com)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 19:18:57 MET

Użytkownik QuaS napisał:

> (...)

fuckt fucktem - HP to śmieć, nie tyle ich sprzęt (choć też w dużej
mierze) co serwis. Kiedyś, kiedyś, dawno, dawno miałem takie popularne
HP 690C. Uje**ał mi się taki plastik (coś związane z tym, czy jest
papir, czy go ni ma). Odwiozłem do serwisu i po 3 miesiącach (!)
dostałem telefon - "część musi być sprowadzona z zagranicy - 800 pln" a
ja kupiłem drukarkę za 899 zł ;P Ciekawe, dlaczego serwis dochodził do
tego co jest nie tak przez 3 miesiące, podczas gdy ja, wpadłem na to w
20 minut...

HP never again! Już wole radzieckie na korbe z silnikiem spalinowym.

--
cl0