Probem z Karta TV w WINXP

Autor: Rafal (netrafal_at_poczta.fm)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 18:18:39 MET

Mam problem z Kartą AVERTV PHONE98 w WinXP. Dziala przez 2,3 czasem 5 a
czasem 10 minut po czym sam się wyłącza dzwięk. Musze zmienic kanał i wtedy
dziala przez kilka minut i od nowa. Druga moja Karta PIXEL VIWE PlayTV
zachowuje sie tak samo. Na Win2000 i 9x karty dzialaja bez zarzutu.
Sterowniki najnowsze ze stron producenta. Karta AverTV z orginalnymi
sterownikami do XP

Czy to wina systemu?

Instalowalem XP +sp1 z tej samej plytki na innym komputerze i jest dokladnie
tak samo