Re: Jaki monitor 17" do 1000zł, ale na Trinitronie najchętniej?

Autor: Peyto (peyto_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 16:59:22 MET

Muszę kupić monitor na poczatku lutego, a bardzo lubię trinitrony, nawet
bardziej niż te nowe plaskate (bo ciągle mi sie wklęsłe wydają ;-) pytanie
GDZIE czyli czy w jakiejś sieci MM czy w małych sklepikach rodzaju
giełdowego (Wwa pod ziemią koło GUSu)???
JaC

Ja miałęm to samo niedawno, ale z tego co wiem to nie ma już trinitronów,,
SONY nie produkuje monitorów mniejszych niż 21 cali, podobno któryś z modeli
Philpsa 17'' jest na Trinitronie. Jest szansa ale raczej tylko na używki,
ale kineskopy NEC-Mitsubishi Diamondtron to jest taka sama technologia co w
Trinitronach, warta przyjrzenia się. Ja mam NEC 791 SB na tym kineskopie
jest płaski jak stół. A mam porównanie bo miałem też SONY G220 przez pewien
czas. Mnie w każdym razie bardzo dobrze sięna nim pracuje. Nie przemawiają
do mnie Flatrony i inne takie. Ale tego NWEC mogęz czystym sumieniem
polecić.

--
Peyto
P4 - 2,6 GHz, 512 MB Kingston, Asus P4P800 DeLuxe, IBM 4,3 GB, WD 80 GB 8