drukarka HP 960C - dos :(

Autor: azbest (adamzz5_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 16:58:50 MET

Witam!

Prosze o pomoc w nastepujacej sprawie.
Mam program dosowy do wydrukow. Byla drukarka oki 8w lite i bylo ok.
Teraz komus zachcialo sie zmieniac drukarki. Mam hp960c. No i problem z
programem, poniewaz w nim ustawiam parametry wydrukow za pomoca kodow.
Np.
kod normalny:
wlacz: chr(27)+'17U'+chr(@7)+'(S12H'
wylacz: ''

kod zageszczony:
wlacz: chr(27)+'(s20H'
wylacz: chr(27)+'(s12H'

Moze to i proste, ale nigdy nie mialem z tym do czynienia. Zawsze
korzystalem z gotowych sterownikow.
A potrzebuje do 960ki nastepujace kody wlaczajace i wylaczajace:
- wytluszczenie
- szerokie litery
- zageszczenie
- Italic
- reset drukarki

Pomoze ktos ? Moze ma gdzies zapisane te "kody" ? Ogromnie bylbym wdzieczny
za to.
A potrzebne jest to juz na tydzien temu :(

Pozdrawiam!