Re: Panel...

Autor: Mav (maverick_at_newart.kalisz.pl)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 16:37:07 MET

To napierdzielaj biegiem do sklepu oddac panel
Co prawda na gwarancji nie mozesz go oddac
bo pixel moze swiecic... jeszcze zalezy jak... bo rozroznia sie dwa
jezeli masz dowod zakupu mozesz w ciagu kiedy 5 a teraz chyba 10
dni odstapic od umowu kupna sprzetu bez podania przyczyny...
mozesz powiedziec ze znalazles tanszy albo cos w tym stylu...
warunek sprzet musi byc sprawny... bez uszkodzen mechanicznych
i oryginalnie zapakowany.

Mozesz wyslac do serwisu zeby jeszcze sprawdzili ale to jest
niepotrzebne wozenie sie... okaze sie ze to swieci jeden dot i kupa
ale moze to byc wypalony pixel... ciezko to wytlumaczyc
sa dwa rodzaje swiecacych pixeli... jedne nie podlegaja gwarancji
inne tak... roznice moga rozpoznac tylko panowie w laboratorium pod
jakimstam mikroskopem... przynajmniej tak mi mowili w serwisie
samsunga jak probowalem reklamacje zalatwic.
Ale lepsza pierwsza opcja... oddac sprzet.

Pozdrawiam Mav (serwis komputerowy)

Użytkownik "Wieslaw Lubas" <vieniu_at_nospam.math.put.poznan.pl> napisał w
wiadomości news:buo8c4$8gi$1_at_topaz.icpnet.pl...