Re: Problem z dźwiękiem na ASRock K7S8X SiS-746FX

Autor: SQUIFFY (squfy_at_torun.com)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 16:25:56 MET

Użytkownik "Pawe? Lipi?ski" <gukker_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Kupilem wczoraj plyte glowna ASRock K7S8X SiS-746FX i wszystko bylo
> cacy począwszy od instalacji win98 i humor mi sie popsul gdy okazalo
> sie ze odpalajac jakakolwiek giere to dźwieku nie ma :( Sprawdzilem
> standardowo w directX i okazalo sie za sa jakies bledy przy testowaniu
> modulow muzycznych, po wylaczeniu przyspieszenia sprzetowego do muzy,
> dźwiek jest w grach ale kiepskiej jakosci... to samo sie dzieje w
> filmach :(
> Help!
> Pozdro!!!!

Takie problemy pojawiają się:
1. Po zainstalowaniu kodeków, np. KLITE potrafi robić błędy przy
urządzeniach audio
Należy wtedy zmienić jaość prubkowanego dzwięku w panelu sterowqania pod
ikoną AC3FILTER.
2. Biorąc pod uwagę to że ten asrock jest klonem ECS'a może być to objaw
taki jak przy K7S6a (niektóre modele) otóż błąd fabryczny.
SPOSOBEM NA DOKŁADNIEJSZE ZBADANIE SPRAWY JEST
a) wyłączyć kartę dzwiękową w biosie
b) wywalić stery i drect x (można wywalić cały syste)
c) odpalić kartę w biosie i nainstalowac ponownie sterowniki, powinno pomóc
d) a co jest jescze w tym kompie dodatkowo?? może ma błędy przrywanaia i dla
tego tworzą się cuda.

PS ja bym w życiu nie kupił ASROCKA