to ja Agata - dalej

Autor: Marlen (hylos_at_wp.pl)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 14:57:57 MET

Witam,

to ja Agata, tylko ze pisze od kolezanki. Zrobilam upadate BIOSu , ale to
nic nie pomoglo, NAtomiast na starym komputerze ( Soltek KT133 ) sprawdzilam
to co nastepuje:
1. GeForce 2 mx chodzi tam w trybie AGP x4
2. Radeon 9000 chodzi tylko w trybie AGp x2

moj Epox daje na AGP tylko 1,5 V co odpowiada AGP x 4 - i tu jest pewnie
problem :(

ustawienia sprawdzone programem Powerstrip. W moim Epoxie jest Nie wiem jak
mozna wymusic prace tego Radeona w AGP x4 , czy moze jest on w jakis sposob
uszkodzony :( ?

Agata