Re: wybór grafy - VIVO, chłodzenie, firma

Autor: Paweł Starzyński (pawel_at_NOSPAMstarzynski.com)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 14:42:34 MET

Użytkownik TomaSz. napisał:

> pamięć : 64 lub 128 MB, 128 bit

bardziej sugeruj się ów bit'ami niż pojemnością pamięci.

> 1. VIVO - czy warto, jak z jakością "zgrywu"
> czy lepiej kupić tanszą kartę (235 zl), i dokupić tuner TV (140 zł)

TUNER TV to nie to samo co Video in/out... Jeżeli chcesz oglądać TV na
komputerze, zgrywać dla żony seriale brazylijskie, słuchać radia FM i do
tego sterować wszystko pilotem, to lepszy najtańszy tuner. Do zgrywania
teledysków z VHS'a starczy VIVO.

> 2. chłodzenie - radiator czy wiatrak?
> wiatrak pewnie chodzi lepiej, ale mam opory ze względu na ewent. hałas

jeżeli nie masz zamiaru kręcić karty, to starcza to, co daje fabryka.

> proszę o pomoc w wyborze pomiędzy:
> Sapphire Radeon 9200, 64 MB/128bit DDR, VIVO/DVI - 380 zł
> GIGABYTE Radeon 9200 64MB [128 bit] TV - 235 bit
> HIS Radeon 9200 64MB [128 bit] TV VIVO - 315 zł

z tych które wymienasz, stawiałbym na Szafira, ale zobacz tu:

http://www.barwkomp.pl/index2.php?idtresc=produkty/produkty&tresc=z3&laduj=opis&kodprod=GRPC91128VIVO

> --
> TomaSz.
popraw delimeter