Re: 7200.7 dzwiek

Autor: Saiko Kila (saikokila_at_idea.sucks.pl)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 11:35:46 MET

Process mdrok (mdrok_at_pl.neostrada.zyrRevers) returned following error message:

> mam segate baracude 7200.7 i martwie sie tym, ze stala sie slyszalna podczas
> swojej pracy a kiedys wogole jej nie bylo slychac. Czy wy tez z tym sie
> spotkaliscie, ze po jakims czasie 7200.7 staje sie slyszalna?

Czy moglbys podac w przyblizeniu czas jaki uplynal od kupna dysku ? Czy
halas jest caly czas czy tylko w momencie pozycjonowania glowic ? U mnie
nie slychac dysku za bardzo jesli nic nie jest zapisywane/odczytywane, i
to sie nie zmienilo, ale dysk jest dosc mlody i dodatkowo panuje na nim
porzadek, jeszcze.
Pzdr.

--
Saiko Kila ---- Name of my email server is invalid ---- GG: 4088862
"Heavy is good, heavy is reliable. If it doesn't work you can always