Re: Problem z komputerem

Autor: MarOt (motrebski_nospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 10:14:33 MET

Użytkownik "Bartek" <bart_ekspam_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> ja bym stawial na pamiec
> sprobuj na innej kosci
> tak w ogole to plyta glowna chyba nie z najwyzszej polki :)
> (pierwszo slysze...)
>
> Bartek
Spóbuję wymienić pamięć - zobaczymy czy to coś da.
A co do płyty to zupełnie się z Tobą zgadzam.
Mam w firmie masę różnego sprzętu i tylko z tymi płytami
firmy Mercury są jakieś problemy.
No cóż ale ktoś widocznie kiedyś uważał, że nie należy specjalnie
przepłacać - a płyta jest Micro ATX z VGA i Audio.

Pozdrawiam
Marot