monitor 17 tani

Autor: Sebastian Szachnowski (s_szachnowski_at_**NOSPAM**interia.pl)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 09:59:23 MET

Witam!

Zamierzam wymienić moją starą piętnastkę na coś o większej przekątnej
ekranu. Nie mam wiele kasy na ten ce w związku z tym mój nowy monitor musi
być przede wszystkim tani. Opieram się na ceniku Proline'a, bo mam blisko do
ich sklepu i zawsze wszystko tam kupuję. Co Wy poradzilibyście, lub
odradzili z poniższych (zastrzegam, że priorytetowe znaczenie ma kasa, im
taniej tym lepiej, ale oczywiście 50zł za lepszy monitor jestem w stanie
dołożyć, najwyżej nie będę jadł przez parę dni):

AOC 7f - 505zł
AOC 7k - 599zł
DreamView DV17-CT2 - 459zł
DreamView DV17-FT2 - 515zł
Iyama LS704UT Vision Master 1403 - 599zł
NEC FE770 - 589zł

Który lepszy?

Sebastian Szachnowski