Do sprzedawców PC-tów (i może kupujących):

Autor: TK (kaliszewski_at_go2.pl)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 09:26:23 MET

Wysyłam to jeszcze raz bo gdzieś (mi) "wcieło"
poprzednie - wysłąne wczoraj

Witam Serdecznie

Pytanie do sprzedawców PC-tów (i może kupujących):

sprzedając komputer szaremu człowiekowi bez licencji (windows)
jak wystrzec się potencjalnych zarzutów
(bez liciencji znaczy czasami: z zaintalowanym systemem
- nie Linux oczywiście)

może:
- oświadczenie podpisane przez klienta, że komputer był "czysty"? - ma ktoś
może przykłąd?
- na fakturze napisać: "bez oprogramowania"?
- sprzedawać komputery z licencją :) tylko kto je kupi :)
- sprzedawać bez niczego :), a szary człowiek powie co to: "Insert boot
disk"?
- sprzedawać z Linuxem :) - a szary człowiek powie: zepsuty bo mi
encyklopedia z gazety nie działa

Dziękuję
Pozdrawiam
T.K.