Re: Jaka karte TV (znowu :-) )

Autor: macminer (macminer.out_at_polbox.com)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 05:07:08 MET

PaPi wrote:

> Czesc kanalow w NICAM (MTV Classic, TVN, NG, TVP1, TVP2, ViVa) oraz A2 (MTV,
> TVPolonia). Na karcie napisane A2/NICAM ale kanaly nadawane w A2 sa w mono
> :-( (poprzedni Aver TVCapture98 odbieral tylko A2 i wymienione kanaly graly
> w stereo).

Co do UPC: zależy gdzie. Na Śląsku nadaje tylko w Nicamie, ale za to
Polonia jest mono.

Co do A2: są 2 rodzaje A2 - czeskie i niemieckie. A nuż karta ma tylko
jeden z nich? Poza tym coś mi się zdaje, że Aver robił karty, na których
było napisane NICAM/A2, a to nie znaczyło logicznego "i", tylko "albo",
czyli albo karta ma Nicam, albo A2. I nawet na opakowaniu powinno być
zaznaczone, która wersja jest prawdziwa (np. czerwoną samoprzylepną
kropką, jak było na moim Averze).

--
  |. .|     <|/   {# macminer
  |_-_|      |   {## @polbox.com