Re: Dwie karty graficzne Czy mozna ?

Autor: Grzegorz Gabryś (gabi999_at_plusnet.pl)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 01:34:30 MET

artek wrote:

> wogole tak mozna , jedna karta agp z podlaczonym monitorem a druga PCI z
> podlaczonym TV na jej wyjsciu ? mozna taka kombinacje zrobic zeby z PC
> puszczac divx na ta druga karte? pytanie pewnie dzine ale na sisostry gforce
> padlo wyscie s-video , a na nowa karte brak kasy ( katrta dziala tylko chip
> od wyjsci tv padl) pomyslalem o tym bo moze bym znalazl jaks karte pci z
> wyjsciem tv i tak kombinuje ...

Mozna dwie karty, ja nawet mialem AGP dwu monitorowa i PCI, filmy
uparcie odtwarzaly sie na glownym ekranie, chyba ze w oknie, to nie bylo
problemow. Wszystko pod Win98, moze nowsze systemy lepiej sobie z tym
radza.
Karta PCI moze byc za slaba do odtwarzania filmow.

--
RC5-72 polska druzyna liczenia  CALA POLSKA LICZY Z NAMI :-)
http://stats.distributed.net/team/tmsummary.php?project_id=8&team=5993