Niestabilne napiecie na procku...

Autor: ex (ex_runner.SKASUJ_at_gazeta.pl)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 00:01:51 MET

Abit st6 plus celeron 1G (10*100) 256 ram(100) - komplecik chodzi od nowości
u mnie w domciu nie podkręcany stabilny jak cholera. No i właśnie - taki
Abitowski hardware monitor wywala mi od czasu do czasu ostrzeżenie: za
wysokie napięcie na procku (1,78-1,79) gdy ma być 1,75. Co jest grane? W
zasadzie napięcie cały czas się waha między 1,75 a 1,76 ale sa takie wyskoki
w górę. Czy to jest już jakiś problem ze sprzętem czy tylko jestem
przewrażliwiony a tolerancja hwmonitora jest za mała?
Poradźcie
ex