Ati trzesie obrazem na telewizorze....?

Autor: Karol Borsuk (tau_at_poland.com)
Data: Wed 21 Jan 2004 - 22:19:25 MET

Witam,
Kupiłem kartę graficzną Ati 9600 pro i obraz na telewizorze ma drgawki
szczególnie przy górnych
krawędziach. Czy to wina karty czy sterowników, instalowałem różne i nic.
Moja poprzednia karta GeForce 2 Ti dawała obraz bez żadnych drgawek, nic się
nie trzęsło.
Nawet dzisiaj powtórnie ją uruchomiłem, pomyślałem może cos się faktycznie
popsuło i obraz OK.
Mam telewizor Philips 100 hercowy panoramiczny, bardzo dobry.
Kartę Ati kupiłem wyłącznie żeby poprawić sobie obraz na TV a teraz widzę ze
wywaliłem na darmo forsę.
Zalety, to chyba tylko rozdzielczość jest 1024X768 poprzednio 800X600.
Jakość obrazu jest podobna
nie widzę specjalnej różnicy o jakiej czytałem przeglądając strony WWW.
Bardziej też pasował mi program TVTool (szczególnie najnowsze wersje) do
obsługi telewizora niz panel ATI
Proszę o pomoc w tym temacie.
Pozdrawiam.
         Karol Borsuk