soltek sl-75kav - karta tv

Autor: Radar (radarek77_at_wp.pl)
Data: Wed 21 Jan 2004 - 22:26:19 MET

mam problem z karta tv avermedia tvcapture na bt878 z plyta na kt133a
(soltek sl75-kav). dolozylem ja i win2000 zawisa w momencie kiedy pasek
dochodzi do 3/4 (biale okno z win2000). probowalem rozne sloty pci i
przerwania, wyjmowania pozostalych kart. bios jest najnowszy, via 4in1
zainstalowane a karta tv i plyta glowna na 100% dobre. pomaga jedynie
calkowite wylaczenie usb w biosie ale to kiepskie rozwiazanie. macie jakies
inne pomysly ?

pozdrawiam

--
radar [radarek77/maupa/wp.pl]