Re: Windows 98 dziala bez problemów, XP oraz 2k nie startuje!

Autor: Jacek (fjacek_nospam_at_go2.pl)
Data: Wed 21 Jan 2004 - 22:14:12 MET

Użytkownik " KOala" <koalabis.WYTNIJ_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości

> gdyż po odtworzeniu za pomocą ghosta obrazu "zdrowej" partycji z systemem
Rozumię, że kiedyś chodził poprawnie a obraz partycji zrobiony ghostem jest
z Twojego sprzętu

> windows zarówno XP jak i 2k wiesza się przy ladowaniu systemu (krótko po
Bo jeśli jest to obraz z innego sprzętu to normalne że nie ruszy.

> problemów. Dodam tylko, że posiadam Asrock k7vt4-4x oraz Durona 1400,
2x256
> DDR 400 Kingston, GF3Ti Gainward, zasika 350W firmowa. Wszystko chodzi na
> nominalnych ustawieniach. Wymiana karty grafiki, pamięci i zasilacza
> niewiele pomogla!
Ja mam K7VM4, a ktoś mając taką samą napisał kiedyś, że problem tkwił w
ustawieniach AGP.
Ja ze swoją się kopałem przez 2 miechy szukając przyczyny zwisów i w końcu
namierzyłem
- problemem była mysz radiowa (musiała gdzieś zrywać połączenie i kicha) na
kablu
chodzi pięknie i stabilnie.

> Win98 chodzi bez problemów? A może procesor?
Ja osobiście uważam że komp powienien bez zarzutów chodzić na każdym
systemie.
Dlatego nie słuchałem rad i nie instalowałem XP tylko dociekałem wszystkiego
na W2K.

> Mimo pewnego doświadczenia hardwerowego tym razem poddaję się! Może ktoś
ma
> jakąś logiczną teorię, która tltumaczy te anomalia?
Jeśli tego nie robiłeś postaw system od nowa, a jeśli robiłeś to szukaj
dalej
mi zajęło to 2 miesiące ale się opłaciło - a też już się poddawałem. :-))

Powodzenia
Jacek