Re: Wydajnosc grafiki a karta sieciowa

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Wed 21 Jan 2004 - 20:15:32 MET

Użytkownik "..:::Plombos:::.." <cemrzbyegf_at_cbpmgn.barg.cy> napisał w
wiadomości news:bumgud$1bg$1_at_news.onet.pl...
> W biezacym numerze Entera pisza jakoby nalezalo przy instalacji WinXP
> wyjac karte sieciowa i najpierw zainstalowac grafike, a dopiero pozniej
> wlozyc sieciowke.
> Tlumacza to spadkiem wydajnosci karty graficznej.
> Prawda to?
> Ja u siebie nic takiego nie stwierdzilem.

też mi się wydaje to dziwne, ale już któryś raz spotykam się z radą, żeby
przed instalacją systemu wyciągnąć wszystkie karty, które nie są niezbędne
do uruchomienia kompa, czyli tunery, sieciówki, firewire itp.

> Czy wspoldzielenie przerwan powoduje takie efekty?
Może być, niektóre urządzenia do tej pory mają problemy ze współdzieleniem
przerwań, ale argumentacja w tym przypadku mnie nie przekonuje, bo nawet się
zastosujesz do tego, to po włożeniu sieciówki też może się zdarzyć że będzie
współdzieliła przerwanie z grafiką. To jakie przerwanie urządzenie dostanie
zależy przecież od płyty głównej i tego w którym slocie je umieścisz.