Re: FORMAT C: i... NIC :/

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Wed 21 Jan 2004 - 18:09:27 MET

Użytkownik "jarek" <jarek_at_aga.com> napisał w wiadomości
> Dnia Wed, 21 Jan 2004 16:47:40 +0000, fren napisał(a):

> z biosu twardy format? O ile masz w biosie coś takiego.

Nie radzę tego robić - już dawno z tego się nie korzysta, nawet w biosach
już tego nie ma. Nie pamiętam dlaczego, ale słyszałem że to może źle wpłynąć
na działanie nowych dysków. Do formatowania "low level" służą aplikacje
napisane przez producenta danego dysku (do pobrania ze strony internetowej).
W tym przypadku podejrzewam jakąś awarię sprzętową - to że komp się dalej
zawiesza świadczy o tym. Może zasilacz, może coś się przegrzewa, może płyta
główna, pamięci, właściwe wszystko może być:-)

Radzę koleżance żeby spróbowała opisać dokładniej objawy i przede wszystkim
podała jaki sprzęt posiada.