Re: Dwa systemy operacyjne

Autor: muzzy (muzzy4_nospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 21 Jan 2004 - 16:54:27 MET

Użytkownik "Webraider" <webraider_at_NoSpAm.interia.pl> napisał w wiadomości
> Jakby była popsuta płyta to niedałoby sie tego office'a też wgrać na
Windows
> Me. Ale na inne systemy operacyjne oprócz Win 98 wchodzi bez zadnych
> problemów.

Nie do końca. Office XP, jeżeli "trafia" na win98 to przed przystąpieniem do
instalacji robi tzw ugrade systemu i dogrywa jakies tam biblioteki do
systemu. Jezeli na płycie jest goła instalka to przy próbie ugrade'u moze
wywalać błąd. Ja mam win98 first edition i zainstalowałem office xp bez
problemów. A jak juz instalujesz extra system do pracy to tylko win2000 mój
drogi...tylko win2000

Muzzy