Re: Problem z komputerem

Autor: MarOt (motrebski_nospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 21 Jan 2004 - 16:02:35 MET

Użytkownik "dominick" <usunto.dominick_at_plusnet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "MarOt" <motrebski_nospam_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> a sprawdzales dysk twardy - czy nie ma przypadkiem BAD SECTOROW ?
Też to podejrzewałem. Sprawdziłem dysk i nic nie wykazało
Dla pewności zrobiłem testy specjalnym programem do dysków Samsunga (HUTIL)
i też wszystko było w porządku.
Teraz podłączyłem inny dysk - Seagate - i co prawda instalacja Windows XP
doszła
dalej i udało się stworzyć nową partycję ale nie udało się już jej
sformatować.
System stwierdził że dysk jest uszkodzony.

Pozdrawiam
MarOt