wybor glosnikow 5.1

Autor: Tomeks (tsztelak[nospam)
Data: Wed 21 Jan 2004 - 15:27:13 MET

Witam,

Mam zamiar kupic jakis ( w miare ) niedrogi zestaw glosnikw do kompuera, ale
niestety w tej tematyce jestesm zupelnie zielony. Bylbym wdzieczny gdyby
ktos byl tak mily i wytlumaczyl mi na co nalezy zwracac uwage przy zakupie,
np. na jakie paramery, producentya itd. Chetnie tez posluchalbym moze jakis
propozycji takiego zestawu ktory nie przekroczylby ceny 400 - 450 zl.
Dodam tylko ze chcialem ten zestaw podlaczyc bezposrednio do SoundStorma z
plyty.

Pozdrawiam

--
 Abit NF7-S rev. 2 / Athlon XP 2000+ / 2x512 M Infineon
 MSI GeForce 4 Ti 4200 / Maxtor 120 G 8 M