Re: Problem z komputerem

Autor: MarOt (motrebski_nospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 21 Jan 2004 - 13:45:53 MET

Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;815021
Dziękuję też już to oglądałem ale jakoś nijak się to ma do tej sytuacji

Link jest do poprawki :
Windows XP - Poprawka zabezpieczeń: Zdalne wykorzystanie usług
IIS związane z usterką w pliku ntdll.dll

Pobierając tę poprawkę, można ochronić komputer przed skutkami
wykrytej usterki zabezpieczeń systemu MicrosoftR Windows XPR,
która może umożliwić osobie atakującej przejęcie kontroli nad komputerem
Tylko ja jeszcze nie zainstalowałem systemu - to po co mi ten patch