Re: Dwa systemy operacyjne

Autor: muzzy (muzzy4_nospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 21 Jan 2004 - 13:15:04 MET

Użytkownik "Webraider" <webraider_at_NoSpAm.interia.pl> napisał w wiadomości
> Tak chyba troszkę namieszałem, sorki. Wyjaśniam od nowa. Od nowości w
> komputerze miałem jeden dysk 2GB, niedawno dokupiłem 40GB i mam obecnie
dwa
> dyski w komputerze. Dysk 40GB podzieliłem na partycje C (10GB) i D (30GB).
> dysk 2 GB został oznaczony jako dysk E. Na dysku C jest ustawiona partycja
> podstawowa. Na dysku E chciałbym postawić kolejny drugi system Windows Me.
> tutaj co dalej robić.

hehe...znowy ciutke mieszasz ale juz lepiej. tak gwoli ścisłosci nie na
dysku C jest "ustawiona" partycja tylko na dysku 40gb jest "ustawiona"
partycja C 10gb i partycja D 30gb. Nie wiem do czego Ci ten Me na dysku 2gb
ale ja już bym wolał podzielic ta 40 na 10, 5, 25 i tam wrzucic Me jak już
bo ta 40 jest na pewno 73 razy szybsza niz ta 2. Powiedz jaki masz system
zainsalowany na tej 40gb i czy wogóle jakis masz. Tzn jakie to mają byc 2
systemy?
Muzzy