Re: Jaki naped DVD??

Autor: deep (firma.deep_at_interia.pl)
Data: Wed 21 Jan 2004 - 12:17:02 MET

Użytkownik "benek" <benek.benek@[wirtualnapolska].pl> napisał w wiadomości
news:buljmr$aq6$1_at_mamut.aster.pl...

> a ktory model ?
> - SD-M1712 dobry ale drogi bo dostepny tylko w BOXie
> - SD-M1802 mam i jest z deka glosny (sprawdzalem 3 szt.) i mialem go
> wymienic ale spodobalo mi sie jak czyta plytki CD-RW (jepiej niz niejedna
> nagrywarka) a mam takich plytek sporo i go zostawilem, po za tym te slabe
> osiagi przy plytach DVD mnie nie zrazaja bo o tym wiedzialem jak kupowalem
> :-P
>
> pozdrawiam

Co do słabych osiągów DVD to jest to ograniczenie w biosie.
Do Toshiby można ściągnąć przerobiony bios który zdejmuje blokadę regionów i
prędkości odczytu płyt DVD.
Miałem osobiście bardzo dużo napędów DVD (Pioniery, LG, Samsungi, Toshiby
(1612,1712,1802) itd.) i najlepsza jest Toshiba

Pozdrawiam
deep