Na dysku 80GB tylko 8GB????

Autor: Izkedar (izkedar_at_op.pl)
Data: Wed 21 Jan 2004 - 11:05:14 MET

Witam @ll

Mam dysk WD800. Zdjąłem z niego partycje i próbowałem założyć nowe.
Standardowo Fdisk pokazał 8GB i próbowałem postawić jedną całą a następnie
wrzucić Partition Magic 7 i podzielić go normalnie. Niestety zarówno pod
systemem (win 98) jak i pod Partition Magic widział tylko 8GB. Zrobiłem
następny ruch. Wrzuciłem instalkę XP i próbowałem podzielić dysk na partycję
spod niego. Udało sie to natomiast kiedy przerwałem instalację po formacie
partycji i wrzuciłem ponownie 98 (klient chce dwa systemy) przy skanowaniu
dysku wyskoczyły blędy tablicy FAT. I w czasie instalki system sie wysypał.
Czy jest możliwość że ktos wcześniej bawił się partycjami i coś tam spaprał
i ewentualnie jak to draństwo naprawić? Słyszałem coś o całkowitym kasowaniu
wcześniejszych "kombinacji" na dysku albo czymś takim ale nie wiem do końca
w którym kościele dzwonią.
Prosiłbym szacowne grono grupowiczów o jakieś sugestie w tej kwesti
Z góry dziękuję za pomoc

Pozdrawiam
Izkedar