Re: Zwalnianie prędkości działania procesora

Autor: Tomeks (tsztelak[nospam)
Data: Wed 21 Jan 2004 - 09:39:06 MET

> Testowalem CPUCool
> Niestety przy zmianie FSB przy której zmniena się mnożnik taktowania PCI
> komp się wiesza.
> Ogólnie program jest OK, lecz dobrze by było gdyby potrafił zmnieniać
także
> mnożnik podczas pracy.
> No i nie działa mi wymuszone chłodzenie - wiesza się na amen.
> Moja płyta to ASUS A7M266 i Athlon 1400

Tak to jest na innych chipsetach niz nforcy. Ale moze przetestuj kilka
innych programow do softwarowego chlodzenia procesora, moze to wystarczy i
nie bedziesz musial ruszac magistrali. Czy w cpucool'u wybralas dobra plyte
w ustawieniach ? Moze tez sprobuj innych programow do chlodzenia procka,
jest tego calkiem sporo w sieci, a daja lepsze efekty niz zabawa magistrala.

Pozdrawiam