probel z polskim 'ł' w laptopie

Autor: Radek z Wrocławia (radsam_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 21 Jan 2004 - 07:23:08 MET

Od niedawna w pracy mam laptopa acer TM245LC 15 TFT, Celeron 2.7GHz,
Microsoft Windows XP Professional Edition, DDR 256MB, 30GB, DVD-CDRW, FDD,
Li/56K + bezprzewodowa karta sieciowa. Po zainstalowaniu MS Office 2003
Professional Enterprises Edition nie działa kombinacja ALT + 'l' w dowolnym
programie - muszę wciskać Caps Lock i Alt + Shift + 'l', niestety nie
zdążyłem sprawdzić czy 'ł' działało przed zainstalowaniem MS Office 2003, co
by oznaczało, że jest to problem oprogramowania... Czy jedynym rozwiązaniem
jest reklamacja laptopa (wszystko inne działa super) z powodu 'ł' ?!