Czytnik CF dzialajacy z nForce

Autor: PaPi (papi_at_gd.home.pl)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 23:33:29 MET

Witam

Niedawno zakupilem plyte glowna na nForce (Abit NF7). Niestety nie jestem w
stanie zmusic jej do prawidlowej wspolpracy z moim czytnikiem kart CF (USB
1.1). Czytnik jest sprawny, plyta rowniez. Z tego co sie doczytalem w Sieci
nForce nie dziala prawidlowo z niektorymi urzadzeniami USB - a opis bledu
odpowiada temu co sie dzieje u mnie (bez problemu da sie kopiowac male pliki
ale nie sposob wiekszych, albo trwa to cale wieki).
Czy ktos z was uzywa jakiegos czytnika CF z plyta na nForce 2 Ultra ?
Najbardziej interesowaloby mnie cos malutkiego i USB 2.0.

Pozdrawiam

PaPi