Problem z drukarką HP 670C

Autor: frulik (zajac309_NOSPAM_at_wp.pl)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 23:33:39 MET

Witam.
Co jakiś czas mieli, mieli, po czym zaczyna migać dioda na górze
(pomarańczowa)
Nie jestem pewien, ale chyba od papieru.
Drukarkę mam od niedawna i od początku tak było.
Najpierw myślałem, że to tusz, ale z HP600 (mam w piwnicy) działa bez
problemu.
Nie zawsze tak jest (np dopiero na 3 stronie) a ppieru jest dużo (ale nie za
dużo, więc nic się nie zapycha)
Pomaga jedynie odinstalowanie (z XP) i zainstalowanie ponownie. Problem w
tym, że za często i w najmniej odpowiednich momentach.