Re: Szukam pomocy z grafiki komputerowej. PILNE!

Autor: Piotrek (red.guy_at_gazeta.pl)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 21:35:42 MET

> Na PJWSTK to ja bym z egzaminem nie ryzykowal, pytania sa tendencyjne i
> nawet jak umiesz to nie koniecznie musisz trafic w odpowiedz o ktora
chodzi
> Panu Zabrodzkiemu.
> /j

To fakt...
Jednak ja nie pisalem tego postu po to zeby ktos napisal mi prace badz
poszedl za mnie na egzamin chociaz niektorzy wyczytali to miedzy wierszami.
Oczekiwalem pomocy w nauce tego przedmiotu (ktora juz znalazlem wiec
dziekuje)).

Skoro znalazlem to czego szukalem to chyba bedzie EOT z mojej strony.
Zycze boskiej pomocy kazdemu, kto zetknie sie z Panem Zabrodzkim ;)

Pozdrawiam,
Piotr