Re: Aver Studio 303, bardzo cicha !!

Autor: Kokopiko (kokopiko_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 18:40:27 MET

> A tak serio - nie wydaje mi się, żeby to była normalna sytuacja. Nie mam
co
> prawda takiego tunera, ale jest on uważany za jeden z lepszych tunerów,
więc
> jeśli miałby seryjnie skopane wyjście to jego sława by się szybko
skończyła.
> Moja rada jest jedna - reklamuj. Nawet jeśli to normalne to pewnie przyjmą
> reklamacje, bo w sklepach się nie znają. Ja 2 razy z powodzeniem
> reklamowałem dobry sprzęt (przez brak możliwości sprawdzenia go inaczej i
> [...]

To prawda, ja kiedyś (z 8 lat temu (ale ten czas leci)) reklamowałem tunet
(również AVER) pełnoekranowy bo mi przestał działać. Okazało się że miałem
zwaloną jedną ISA`e. Tuner wrócił do mnie z serwisu jako sprawny, ale u mnie
nie działał wiec znów zaniosłem do serwisu i dostałem juz nowy (nowszy model
nawet) i znowu nie działał weic wsadziłem do innej ISA`y i poszedł :-).
Głupio sie przyzanc, ale byłem wtedy młody :-)

Ta trzysta-trójka nie jest moja, pozyczyłem ja od kolegi aby sprawdzić czy
jest dobra bo chciałem kupić taka samą. W takim wypadku (jesli "ten typ tak
ma") bede musiał zrezygnować, nie odpowiada mi to wcale.

Pozdrawiam